Zabráňte prežieraniu

Vždy pre mňa bolo komplikované myslieť na chudnutie, hlavne preto, že som sa vždy sama cítila veľmi veľká a veľmi neohrabaná. Bolo mi jasné, že nech sa bude diať čokoľvek, nebudem so sebou spokojná, a to z rôznych dôvodov. Ide hlavne o to, ako sa nastavíte a čo pre vás bude dôležité. Myslíte si, že by ste mohli niečo skúsiť? Že pre vás môže byť niečo priam enormne dôležité? Alebo skôr myslíte na niečo iné, na niečo lepšie? Pretože nebudem klamať, ja som skutočne zmagorená z toho, čo si mám myslieť. Na jednej strane chlapi tvrdia, že sa im páčia krivky, na druhej strane mi môj partner povie, že ho už nepriťahujem, pretože som pribrala. Tak kde je potom pravda? Čo si o tom myslíte vy?

kreativní

Ja som ho najprv pokladala za debila, kým som si neuvedomila, že má pravdu a že som naozaj veľmi pribrala. Zrazu som sama seba videla v tom pravom svetle a vedela som, že nastal ten čas, aby som si tým niečo urobila. Toto bol ten zlomový bod.

Rozhodla som sa preto, že začnem cvičiť a začnem na sebe maximálne makať. Mala som však problém, čo sa týkalo jedla. Tu som naozaj pochybila. Vždy som bola hladná a proste som mala pocit, že som stále hladná. Akokoľvek divne to znie. Vedela som, že s tým musím niečo robiť. Ale otázne bolo, čo by to vlastne malo byť. Preto som sa rozhodla, že vyskúšam nejaký spaľovač tukov https://spalovace-tukov.com/, aby ma to nelákalo na jedenie. Hoci to možno znie zvláštne, ja som si bola na istom a vedela som, že iba toto mi zabráni v jedení. Takže som skúsila, čo to dá a bola som naozaj veľmi prekvapená. Neverili by ste, čo dokáže niečo také jednoduché.

potraviny

Fakticky som už nemala chuť do jedla, ale takú, že som už nechcela jesť vôbec a musela som sa do toho nútiť! A to teda neklamem a hovorím čistú pravdu. Preto by som to navrhla všetkým, aby to vyskúšali a posúdili sami. Buďte si istý tým, že toto je to, čo potrebujete.

ZLATÉ PRAVIDLÁ PRE OBLEKANIE S VAŠOU POSTAVOU

Čo by ste mali vedieť?
1.      Určte tvar vašej postavy. Preskúmajte svoju figúru. Všímajte si hlavne veľkosť Vašich pŕs, stehien, brucha, bokov a zadku.
2.      Zmerajte si objem poprsia, pasu a bokov. V závislosti od veľkosti každej časti (v centimetroch) môžete určiť typ vašej postavy a vybrať si vhodné oblečenie.
3.      Vo väčšine  krajín je typická veľkosť  90-60-90. Tieto parametre však nemusíte dodržiavať.

nákupní centrum
 
·         Jablko . Asi 14 percent žien sa považuje za držiteľky tohto typu postavy, keď hrudník je väčší ako boky o 7,62 cm alebo viac. Stačí sa pozrieť do zrkadla a zistiť, či vaša postava má tvar jablka. Najdôležitejšími prvkami tohto typu sú tenké končatiny, najmä ramená. Hmotnosť je sústredená okolo strednej časti a hrudníka, sprevádzaná veľkým hrudníkom a vyčnievajúcim bruchom. Ak máte malú hruď, celá hmotnosť sa bude koncentrovať v bruchu.  Keďže horná časť je väčšia, nohy by mali byť štíhle a pružné.

·         Hruška. 20 percent žien má širší spodok tela, čiže výraznejšie boky, stehná a zadok. Zvyčajne sa takáto postava považuje za "veľkolepú". Ak chcete určiť tento typ, stačí sa pozrieť na nohy, sú zvyčajne silnejšie, svalnaté.
·         Rovný / obdĺžnikový tvar. Asi 46 percent žien má tento typ postavy, keď boky a pás majú rovnakú šírku. Vaša silueta nie je tak bujná ako tvar hrušky a jabĺk. Namiesto toho vaše telo vyzerá natiahnuto a s plochými ramenami. 
·         Tvar presýpacích hodín . Iba 8% žien má túto formu. Boky a hrudník majú zvyčajne rovnakú šírku a pás je úzky. Vaše krivky krásne zdôrazňujú postavu na správnych miestach. Tuk sa spravidla rovnomerne ukladá do celého tela.

oblečení

A ako sa podľa typu postavy obliekať?
1.      Odevy pre postavu typu jablka. Ak chcete úspešne vybrať oblečenie podľa typu tvaru jabĺk, musíte odvrátiť pozornosť od strednej časti tela a nosiť oblečenie, ktoré zdôrazní ďalšie časti . Sledujte kontúry vášho tela a zamerajte sa na hornú a dolnú tretinu vášho tela. Odstraňte svoju pozornosť z pásu, ramien a rúk (noste dlhé rukávy) a upriamte pozornosť na hrudník a krk.
2.      Odevy pre hruškovité telo. Trik pre túto formu tela je nosiť veci, ktoré pridávajú objem do hrudníka a ramien. Zamerajte sa na hornú časť tela, aby ste vizuálne zmenšili jeho spodnú časť. Pokúste sa nosiť svetre, ktoré vizuálne zväčšia vaše ramená.
3.      Odevy pre obdĺžnikové telo. S touto formou tela by ste mali nosiť veci, ktoré porušujú vašu siluetu a vytvárajú ohyby, začínajúc pásom. Vyberte si šaty s volánkami, aby ste získali objem (a ženskosť). Zásobte si mini sukne a svetlé pančuchy, aby ste zdôraznili svoje krásne nohy. 
4.      Odevy pre postavu presýpacích hodín. Ak ste šťastný majiteľ takéhoto vzácneho postavy, musíte to rozhodne zdôrazniť! Váš pás by mal byť stredobodom pri výbere šiat. To zahŕňa pohodlné oblečenie a doplnky, ktoré zdôrazňujú váš pás. Zameraním na pás budete ešte viac priťahovať pozornosť. Šaty zdôraznia krásne krivky a siluetu. Nenoste voľné oblečenie, ktoré skrýva telo.