Starajme sa o svoje zdravie, poďakuje nám aj naša kondícia pri sexe

 O svoje zdravie by sa mal vzorne starať každý človek, v podstate pre svoje vlastné dobro a zo svojho vlastného záujmu. A v tomto smere si rovnako udržiavať aj „sexuálna zdravie“, aby sme sa v prípade mužov vyhli https://www.parabola.cz/forum/topic-28154/ príznakom erektilnej dysfunkcie, ktorá ako vieme, nie je tak úplne ojedinelá. Rovnako tak ani slabá erekcia a fakt, že tento problém nás na základe množstva škodlivých faktorov môže hocikedy prekvapiť. Preto sa skúsme v danom smere orientovať na niekoľko prospešných bodov spojených so zdravším životným štýlom.


Pravidelný spánok 

Ako vieme, táto neodmysliteľná „aktivita“ má jeden podstatný význam- prináša regeneráciu tela a organizmu. A takúto pravidelnú regeneráciu potrebuje aj pohlavný úd a organický systém, ktorý zodpovedá za jeho schopnosť dosahovať zdravú erekciu. Preto doporučená doba  spánku (cca 8 hodín každú noc) pozitívnym účinkom ovplyvňuje okrem telesnej a duševnej kondície aj tú sexuálnu. A tieto vlastne spolu vzájomne súvisia.

Cigareta v ruke


Fajčenie škodí zdraviu…a sexu

Škodlivou stránkou je tu nikotín, ktorý škodí cievam a následne tiež zdravému prekrvovaniu, ktoré je základom k dosiahnutiu kvalitnej erekcie. A dokonca sa šíri správa, ktorá síce neviem do akej miery je pravdivá, avšak vraví o tom, že fajčiari majú vo všeobecnosti menšiu dĺžku penisu.


Šport je váš kamarát

Ten napomáha k lepšej fyzickej kondícii a zároveň tak k prevencii pred erektlinou dysfunkciou. Pomáha k lepšiemu prekrveniu a okysličeniu organizmu, čo má pochopiteľne vplyv aj na na danú problematiku. Nevadí, že nie ste atletický talent, v pohode stačí prejsť denne aspoň 3 km, nájsť si čas na pol hodinovú až hodinovú prechádzku alebo napríklad na bicykel.

Muž v dobrej kondícii


Nadváha znižuje sex appeal

A nielen sexappeal, ale čo je podstatnejšie, tiež sexuálnu výkonnosť. Nadváha a s ňou častokrát spojené civilizačné ochorenia ako cukrovka či vysoký krvný tlak sú pre zdravú erekciu rozhodne škodlivými faktormi.