Facebook vytvorí priestor pre biznis online hviezd

Facebook, ktorý vlastní Instagram a Whatsapp, povedal tento týždeň, že budúcnosť nakupovania bude závisieť od obsahu "tvorcov".
 
Prenajímanie tzv. Vplyvníkov na zmenu tovaru nie je ničím novým. Po stáročia sa hľadali kráľovské príkazy .

fcb
 
Boli to spôsob, ako spoznať, že výrobok bol pravdepodobne bezpečný a spoľahlivý dlho predtým, ako boli zákony na ochranu spotrebiteľa bežné. Ak máte jeden, váš produkt bol doslova vhodný pre kráľa.
 
Existujú však náznaky toho, že ľudia sú čoraz viac unavení z toho, že produkt je pekný niekým, ktorého jediná kvalifikácia je známa.
 
"Najlepšie reklamy robia vlastnú kultúru," hovorí Grant McCracken, antropológ, ktorý poskytoval poradenstvo spoločnostiam vrátane Netflix a Ford v oblasti kultúry a obchodu.
 
Najhoršie môže prilákať výsmech, hovorí.
 
Autor Malcolm Gladwell predstavil svet myšlienke, že to bude trvať 10.000 hodín, aby sa stal odborníkom na niečo v jeho knihe 2008 Outliers. Takže ak to aplikujete na kultúru, sme stále veľmi mladí, keď sme sledovali 10 000 hodín televízie, hovorí McCracken.
 
Sme kultúrni odborníci veľmi rýchlo.
 
A je obklopený šikovnými hlasmi na sociálnych médiách znamená, že lenivý marketing je s väčšou pravdepodobnosťou preskočený a zosmiešnený inteligentnejšími spotrebiteľmi.
 
„Prostredníctvom televízie sú múdrejší, ale sú ešte múdrejší, pretože sa môžu priznať,“ hovorí Dr McCracken. "Nikdy sa nepozeráš sám. Sleduješ v dave, takže ti to umožní ten najchytrejší človek v miestnosti."
 
Kľúčom k ovplyvňovačom je ponúknuť niečo viac ako len holú podporu. Promótor, produkt a zákazník musia byť všetci lepší, čo je vysoká objednávka.
 
Ako to teda funguje v praxi? Dr McCracken poukazuje na kampaň výrobcu softvéru Adobe, ktorý si najal režiséra a herca Zach Braffa, aby vytvorili krátky film založený na myšlienke víťaza súťaže.
 
Hovorí, že je jasné, že pán Braff dostal voľnú ruku, pretože výsledkom je ostrá satira o potvrdeniach .

instagram
 
Táto potreba autentickosti krúžkov platí pre Georgie Clarke, ktorá má na Instagrame 226 000 nasledovníkov. Na svojej stránke sa venovala propagácii produktov, ktoré má rada.
 
"Zistil som, že ak do môjho skutočného životného štýlu zmestím produkt – robím niečo, čo by som normálne robil", potom to bude s akadémiou so svojimi nasledovníkmi, hovorí.
 
"Začal som v septembri robiť videá – ako nosiť čierne džínsy päť rôznych spôsobov, ako štýl maxi šaty päť rôznych spôsobov. Získate osobnosť, dostanete sa niečo naučiť."
 
"Je to o tom, že dávame ľuďom nápady."
 
Po absolvovaní magisterského študijného programu v móde, ale iba po tom, čo mu po ukončení štúdia ponúkli neplatené stáže, sa stala daňovým poradcom pre technologické firmy. Aby si udržala ruku v móde, začala tráviť víkendy modelovaním oblečenia, ktoré si objednala on-line a potom sa vrátila.

Facebook vytvorí priestor pre biznis online hviezd
4.2 (84%)5